2009. szeptember 8., kedd

Élménybeszámoló a zánkai gólyatáborról!

Sziasztok!
Helt Ádám vagyok, másodéves gépészmérnök hallgató. Nagyon örültem neki, amikor meghallottam, hogy a 2009-es gólyatábor újra Zánkán lesz. 2008-as évi tapasztalataim az egri gólyatáborral kapcsolatban nagyon pozitívak voltak, így úgy gondoltam, hogy érettebb fejjel kezembe veszem a gépész gólyákat, így Zánkára már patronáló ként jelentkeztem.
A 23-dikai reggeli után elkezdtek szálíngózni a gólyák, ekkor jártam kicsit utánna a dolgoknak, hogy mégis hányan leszünk. A nagy sűrgés forgásban megtudtam, hogy kb. 500 gólya várható és akkor a felsőbbéveseket nem számolták bele. Ekkor bevallom kissé megilyedtem, hogy hogyan tudjuk megfékezni, a szabad szárnyat kapó, teljesen ellazult új egyetemistákat.
Miután mindenki többé kevésbé bejelentkezett, elindult a csapatok építése. Rengeteg új arccal ismerkedtem meg, nem beszélve a lányokról, akik évről évre csinosabbak.A nyitó buli fergetegesen sikerült, sokak, persze velem együtt zárásig kitartóttak, ami hajnal fél 6-ot jelentett.
A három nap elteltével, sokak hang nélkül pihenés nélkül tértek haza, azonban megérte, mert hatalmas barátságok kötődtek. Mindenkinek ajánlom a GT-t, mert az ember nem percekre, hanem pillanatokra emlékszik, és ez egy olyan pillanat ami az ember életében igencsak meghatározó!

A GT-ről képeket a www.vekep.hu -n találjátok.

Nincsenek megjegyzések: